Distribuce

eshop-bozita.cz

Odběr novinek

Distribuce

Při objednávce z našeho internetového obchodu eshop-bozita.cz, přesahující částku 999 Kč, Vám doručíme zboží zdarma. K objednávce, která nepřesahuje částku 999,-Kč bude účtováno přepravné a balné ve výši 135 Kč s DPH, při platbě převodem předem 95,-Kč.

Veškeré Vaše objednávky přijaté do 10,00 hod. v pracovních dnech jsou okamžitě zpracovávány a ihned předávány k přepravě. Takto přijaté objednávky se zbožím, které je skladem zpravidla obdržíte do 24 hodin. Zboží objednané po 10.00 hod. obržíte nejdéle do tří pracovních dnů. Při platbě převodem zboží odesíláme okamžitě po obdržení platby na náš účet.

Zboží je přepravováno zásilkovou službou PPL. Zásilky jsou doručovány každý všední den od 8 do 18 hod.
Pokud jste v tomto časovém rozmezí v práci nechte si zásilku jednoduše zaslat tam.

První telefonický kontakt s řidičem je velmi důležitý, proto prosím uvádějte platná telefonní čísla ( nejlépe mobilní ) na kterém jste k zastižení.

V den expedice od nás obdržíte email s číslem zásilky, kterou můžete pod tímto číslem sledovat na www.ppl.cz a následující pracovní den můžete očekávat doručení zásilky.

Zásilka je doručena zpravidla do 24 hod po expedici ( expedicí se rozumí předání balíku společnosti PPL ), nenastanou-li zvláštní nebo neočekávané situace (sněhová kalamita atd.).

Řidič Vás bude v den doručení telefonicky kontaktovat, aby s Vámi domluvil podrobnosti předání, oznámí Vám přibližný čas doručení, výši dobírky a další případné náležitosti. Není-li zásilka na první pokus doručená, zanechá zasílatel (PPL) na uvedené adrese písemnou zprávu o úmyslu zásilku doručit a pokus s doručením opakuje ještě jednou následující pracovní den. Pokud je i tento pokus neúspěšný, má příjemce možnost se do 7 pracovních dnů na podkladě zanechaného pís. oznámení telefonicky dohodnout s PPL o konečném předání zásilky. Po uplynutí této lhůty se zásilka vrací zpět k odesílateli a příjemci je následně zaslána faktura na úhradu přepravného.

V určitých lokalitách ČR je prováděno i večerní doručování v rozmezí 17-21 hod. (seznam lokalit naleznete zde: http://www.ppl.cz/ftp/ceniky_vnitrobalikova_preprava/Lokality_pro_vecerni_doruceni_PPL_Soukroma_adresa.xls ).

Platba platební kartou:

Při převzetí zásilky se můžete svobodně rozhodnout, zda doběrečné zaplatíte platební kartou nebo hotově. Všichni řidiči PPL CZ jsou vybaveni mobilním platebním terminálem a tiskárnou.

 

Převzetí a reklamace:

Při převzetí zkontrolujte neporušenost obalu. Převzetím zásilky stvrzujete, že jste zásilku převzali bez zjevných závad. Pokud je obal poškozený, sdělte to přímo řidiči. Pokud zjistíte, že obsah zásilky je poškozený až po jejím převzetí a rozbalení, informujte přepravce do 3 pracovních dní. Doporučujeme pořídit fotodokumentaci stavu zásilky bezprostředně po rozbalení.

V případě poškozeného zboží vše zdokumentujte a spolu s číslem balíku odešlete na náš e-mail: obchod@bozita.cz .

 

 

 

Napište nám




(povinné)


(povinné)